![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
zamówienie na: |
Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego robót budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w zakresie budowy dwóch zbiorników retencyjnych wody pitnej oraz rozbiórki budynku warsztatowo – magazynowego wraz z dostosowaniem istniejącej infrastruktury technicznej zlokalizowanej na działce nr 1477 w Ustce” – III postępowanie. |
zamawiający: | Wodociągi Ustka sp. z o.o. |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | DI.EN.26.2.2021 |
wartość: | poniżej 428 000 EUR |
termin składania ofert: | 29 stycznia 2021 10:00 |

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na pełnienie usług nadzoru inwestorskiego robót budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w zakresie budowy dwóch zbiorników retencyjnych wody pitnej oraz rozbiórki budynku warsztatowo – magazynowego wraz z dostosowaniem istniejącej infrastruktury technicznej zlokalizowanej na działce nr 1477 w Ustce” – III postępowanie.
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Wodociągi Ustka Spółka z o.o. ul. Ogrodowa 14,
tel. 59 814 47 27, e-mail: biuro@wodociagi.ustka.pl
Zamówienie („jako zamówienie sektorowe podprogowe”) udzielane w celu wykonywania działalności w sektorze w zakresie gospodarki wodnej określonej w art. 5 ust. 1 pkt 1 i ust. 4 pkt 1 lit. b oraz lit. c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.) w celu dostarczania wody pitnej do sieci oraz działań w zakresie oczyszczania ścieków;
Wartość zamówienia - nie przekracza kwoty 428 000 euro, zgodnie z art. 15 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, uchylającej dyrektywę 2004/17/WE (Dz.U.. UE L 94 z 28.03.2014, str. 243, z późn. zm.). Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 oraz art. 5 ust. 1 pkt 1 i ust. 4 pkt 1 lit. b oraz lit. c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów tej ustawy.
3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 7152000-9 Usługi nadzoru budowlanego
CPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymiCPV 7170000-5 Usługi nadzoru i kontroli
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową i całościową usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego robót budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w zakresie budowy dwóch zbiorników retencyjnych wody pitnej oraz rozbiórki budynku warsztatowo – magazynowego wraz z dostosowaniem istniejącej infrastruktury technicznej zlokalizowanej na działce nr 1477 w Ustce”.
Ogólna charakterystyka robót budowlanych stanowiących zakres usług nadzoru inwestorskiego objętego przedmiotem zamówienia (ogólny zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim):
1) Dla rozbiórki budynku warsztatowo – magazynowego:
• oznakowanie i ogrodzenie terenu budowy,
• prace pomiarowe i pomocnicze,
• odcięcie napięcia do budynku warsztatowo – magazynowego,
• wykonanie robót rozbiórkowych rozpoznawczym mających na celu dokładne określenie stanu technicznego podstawowych i zasadniczych elementów konstrukcji nośnej oraz demontowanych obiektów,
• rozebranie istniejącego budynku łącznie z fundamentami metodą tradycyjną tzn. z wykorzystaniem narzędzi ręcznych, elektronarzędzi oraz sprzętu zmechanizowanego zgodnie z ustaloną kolejnością prac rozbiórkowych,
• oczyszczenie demontowanych elementów,
• transport wewnętrzny materiałów z rozbiórki i usunięcie ich na zewnątrz obiektów,
• rozdrabnianie, segregowanie, sortowanie i układanie materiałów z rozbiórki w pryzmy lub w stosy,
• przecinanie elementów metalowych wraz z obsługą sprzętu do przecinania,
• zabezpieczenie odciętych końcówek istniejących instalacji przed zanieczyszczeniem,
• zabezpieczenie innych obiektów przed zniszczeniem np. drzew, ogrodzenia, istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej – w szczególności oświetlenia dróg dojazdowych,
• utrzymanie w stanie przejezdnym dróg dojazdowych,
• załadunek, transport i rozładunek materiałów powstałych z rozbiórki i gruzu na miejsce składowania wskazane przez Wykonawcę robót budowlanych,
• wywóz odpadów z demontażu poza teren budowy, zarówno w trakcie prowadzenia robót, jak i po ich zakończeniu do składu złomu,
• poniesienie opłat za składowanie gruzu na składowisku odpadów,
• uporządkowanie miejsca prowadzenia robót.
• oznakowanie i ogrodzenie terenu budowy,
• zabezpieczenie innych obiektów przed zniszczeniem np. drzew, ogrodzenia, istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej – w szczególności oświetlenia dróg dojazdowych,
• rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej wraz z krawężnikami,
• wykonanie wykopów w gruntach kat. III,
• transport gruntu,
• odwodnienie wykopów,
• przełożenie lub demontaż infrastruktury technicznej podziemnej zlokalizowanej na terenie budowy,
• wykonanie palowania w technologii CFA (16 sztuk) pod projektowane zbiorniki w warunkach gruntowo – wodnych zdefiniowanych jako złożone,
• wykonanie odwodnienia skarpy przy projektowanych zbiornikach,
• formowanie skarpy w rejonie zbiorników na wodę pitną,
• wykonanie płyt fundamentowych pod projektowane zbiorniki jako żelbetowe, monolityczne ze zbrojeniem z prętów,
• budowę dwóch zbiorników żelbetowych naziemnych na wodę pitną, częściowo zagłębionych w gruncie, ze stropem prefabrykowanym, ocieplonych styropianem oraz wykończonych tynkiem strukturalnym, wraz z ich wyposażeniem,
• przebudowanie istniejącego układu rurociągów na hali filtrów w celu skierowania wody do zbiorników retencyjnych wraz z podłączeniem go do istniejących przewodów,
• adaptację pomieszczenia magazynowego na pompownię wody sieciowej wraz z montażem zestawu pompowego i wykonaniem włączenia do istniejącego systemu, w szczególności rozebranie istniejącej posadzki w pomieszczeniu, wykonanie kanałów technologicznych z pokryciem z krat pomostowych, wykonanie fundamentu żelbetowego pod pompy wody sieciowej,
• montaż nowej pompowni sieciowej drugiego stopnia zawierającej pięć pomp wirowych pracujących w systemie równoległym wraz ze zbiornikiem przeponowym,
• wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych w pomieszczeniu pompowni wraz z zapewnieniem i sprawdzeniem ciągłości galwanicznej,
• zapewnienie ochrony przeciwpożarowej,
• przebudowę i rozbudowę instalacji elektroenergetycznych i sterowniczych oraz oświetlenia w rejonie projektowanych zbiorników, w szczególności wykonanie linii zasilających do rozdzielnicy głównej, modernizację pola zasilającego w ww. rozdzielnicy oraz ułożenie linii zasilającej z rozdzielnicy głównej do rozdzielnicy zlokalizowanej w pomieszczeniu pompowni sieciowej budynku Stacji Uzdatniania Wody,
• przygotowanie instalacji elektroenergetycznej do zwiększonej mocy przyłączeniowej zgodnie z wydanymi przez „Energę Operator” S.A. warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej nr P/20/013750 z dnia 5 marca 2020 r., w szczególności prac polegających na wymianie istniejących zabezpieczeń głównych BM na 500A,
• zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej zlokalizowanej nad projektowanymi rurociągami, w szczególności kabli elektroenergetycznych,
• wykonanie podsypek pod rurociągi,
• przełożenie rurociągów kanalizacji deszczowej kolidujących z projektowaną infrastrukturą techniczną wraz z wykonaniem wpustu kanalizacji deszczowej oraz podłączeniem do istniejącej studni kanalizacyjnej,
• budowę rurociągów zewnętrznych wody pitnej i kanalizacji technologicznej,
• wykonanie płukania, dezynfekcji i próby szczelności projektowanych odcinków zewnętrznej instalacji wodociągowej,
• wykonanie obsypania rurociągów,
• zagęszczenie gruntu z uzyskaniem wymaganego stopnia jego zgęszczenia zgodnie z PN-S-02205, PN-B-10736 lub równoważne,
• zasypanie wykopu gruntem rodzimym,
• budowę nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej wraz z podbudową i krawężnikami betonowymi do budynku „Hali filtrów”,
• budowę chodnika z kostki chodnikowej,
• obsianie trawą gruntu rodzimego,
• wykonanie nowych nasadzeń w związku z wycinką drzew zgodnie z uzyskaną decyzją, przy założeniu, że nowe sadzonki nie mogą być młodsze niż pięcioletnie oraz winny posiadać odpowiedni obwód pnia na wysokości 130 cm,
• uporządkowanie miejsca prowadzenia robót.
a) dotycząca rozbiórki budynku warsztatowo – magazynowego
https://1drv.ms/u/s!Are2myXsp2qzgjzRS9v8b6mBpyo0?e=h0I1s5
b) dotycząca rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody
https://1drv.ms/u/s!Are2myXsp2qzgkDB-J-xPWCSGkpE?e=mJxKyX
6. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja Warunków Zamówienia („SWZ”) w rozdziale III.
7.1 Warunek udziału dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiadającym i gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą i w tym celu przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
7.2 Warunek udziału dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł i w tym celu przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł;
7.3 Warunek udziału dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca, zgodnie z rozdziałem VI „SWZ”, wykaże, że celem realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru robót branży konstrukcyjno - budowlanej, posiadającą (łącznie):
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831);
- oraz legitymującą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowymw zakresie kierowania lub nadzorowania robotami branży konstrukcyjno–budowlanej.
7.4 Wykonawca nie może być powiązany kapitałowo z Zamawiającym, przez powiązania kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
7.5. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 7.2 – 7.4 mogą spełniać łącznie, natomiast warunek 7.1 musi spełnić każdy Wykonawców.
a. w odniesieniu, do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U z 2020r. poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1228), przepis art. 24 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stosuje się odpowiednio),
b. którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.8.1 Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, którzy:
a. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
b. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
c. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu,
d. nie złożyli pełnomocnictw lub złożyli je wadliwe albo w wyznaczonym terminie nie złożyli, nie uzupełnili lub nie wyjaśnili tych dokumentów bądź nie odpowiedzieli na pytanie/wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia oferty w inny sposób lub jej wyjaśnienia.
8.2 Zamawiający może również wykluczyć z postępowania Wykonawcę, który w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nienależycie wykonał zamówienie.
• rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy wiążącej
• zakończenie: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.
Wadium w wysokości 1.000,00 PLN należy wpłacić na konto Zamawiającego PeKaO S.A nr 17 1240 3770 1111 0000 4068 5003 lub wnieść w innej formie przewidzianej w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, który to przepis stosuje się odpowiednio.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
w sprawach dot. przedmiotu zamówienia – mgr inż. Edyta Niedzielak – Starszy Inspektor ds. Technicznych, e-mail: en@wodociagi.ustka.pl,
w sprawach procedury przetargowej - mgr Grzegorz Bartkowiak - Kierownik Działu Inwestycji i Usług, e-mail: gb@wodociagi.ustka.pl.
Informacji dotyczących przetargu udziela się w godz. 800 - 1500, w dni powszednie.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 29 stycznia 2021r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12).
14. Termin związania ofertą: 45 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji przedsięwzięcia bez podania przyczyny.
Aktualizacja 10.02.2021r.
Aktualizacja 01.02.2021r.
Załączniki:
-
Specyfikacja Warunków Zamówienia (2127kB)
-
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy (219kB)
-
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków wykluczenia (138kB)
-
Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz Osób skierowanych do realizacji zamówienia (105kB)
-
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych (202kB)
-
Załącznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy (354kB)
-
Załącznik nr 14 do SWZ - TOM II - wzór umowy (690kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Edyta Niedzielak
Opublikował: Informatyk (19 stycznia 2021, 14:34:28)
Ostatnia zmiana: Informatyk (10 lutego 2021, 12:07:12)
Zmieniono: Aktualizacja 10.02.2021r.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 425