Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

„Wymiana krat zgrzebłowych w obiekcie Hali krat zlokalizowanej na terenie Przepompowni Głównej Ścieków w Ustce (dz. nr 972, 1577/2)”

Ogłoszenia aktualne:
-

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

na roboty budowlane

 

pod nazwą: "Wymiana krat zgrzebłowych w obiekcie Hali krat zlokalizowanej na terenie Przepompowni Głównej Ścieków w Ustce (dz. nr 972, 1577/2" 

   1. Nazwa i adres Zamawiającego: Wodociągi Ustka Spółka z o. o. ul. Ogrodowa 14

  tel. 59 814 47 27, e-mail: biuro@wodociagi.ustka.pl

2. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Regulaminie udzielania zamówień przez „Wodociągi Ustka”
Sp. z o. o. oraz art. 70 1 i n Kodeksu Cywilnego.

Zamówienie („jako zamówienie sektorowe podprogowe”) udzielane jest w celu wykonywania działalności w sektorze wodno-kanalizacyjnym określonej w art. 2 ust. 1 pkt 2 oraz art. 5 ust. 1 pkt 1 i ust. 4 pkt 1 lit. b oraz lit. c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.1320 ze zm.), to jest: tworzenia sieci przeznaczonych do świadczenia publicznych usług związanych z produkcją lub dystrybucją wody pitnej lub dostarczania wody pitnej do takich sieci lub kierowania takimi sieciami, względnie związane jest z kanalizacją i oczyszczaniem ścieków lub działalnością związaną z pozyskiwaniem wody pitnej.

Wartość zamówienia - nie przekracza kwoty 5 538 000 Euro, zgodnie z art. 15 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, uchylającej dyrektywę 2004/17/WE (Dz.U.. UE L 94 z 28.03.2014, str. 243, z późn. zm., zwanej dalej „dyrektywą 2014/25/UE.

     3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień:

CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne i sanitarne

CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

CPV 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne

CPV 45000000-7  Roboty budowlane

CPV 45232460-4 Roboty sanitarne

CPV 45315300-1 Instalowanie linii energetycznych

4. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Wymiana krat zgrzebłowych w obiekcie Hali krat zlokalizowanej na terenie Przepompowni Głównej Ścieków w Ustce (dz. nr 972, 1577/2)” obejmujących:

A. Wymianę krat zgrzebłowych w obiekcie Hali krat zlokalizowanej na terenie Przepompowni Głównej Ścieków w Ustce, w zakresie branży sanitarnej;

B. Wymianę krat zgrzebłowych w obiekcie Hali krat zlokalizowanej na terenie Przepompowni Głównej Ścieków w Ustce, w zakresie branży elektrycznej;

   C. Roboty budowlane towarzyszące.

Uwaga!

  1. Prowadzenie robót budowlanych musi zostać przeprowadzone w trakcie bieżącej eksploatacji Hali krat. Wykonawca ma obowiązek dopuścić obsługę do wszystkich urządzeń i nie utrudniać pracy obsługi Hali Krat.
  2. Zamawiający zastrzega, że na działkach nr 972 i 1577/2, na których zlokalizowana jest Hala krat (terenu budowy / miejsca prowadzenia prac) będą prowadzona odrębna inwestycja. Wobec powyższego, Wykonawca ma obowiązek odgrodzenia i zabezpieczenia wygrodzonej część terenu budowy objętej przedmiotowym zamówieniem oraz do współpracy z Zamawiającym i Wykonawcą odrębnej inwestycji.

5. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) w rozdziale III pkt. 3 oraz wskazane w rozdziale III ust. 4 dokumentacje  projektowe oraz pozostałe dokumenty.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Wykonawca potwierdza spełnienie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ),

  • posiadają wiedzę i doświadczenie:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, zgodnie z rozdziałem VI Specyfikacji Warunków Zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał:

- jedną robotę budowlaną polegającą na montażu wraz z podłączeniem i rozruchem min. dwóch krat zgrzebłowych o min. przepływie ścieków 1 000 m³/h każda, o wartości powyżej 700.000,00 zł.

  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:

    - Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 725) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831),

- Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 725) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831),

  • posiadają zdolność finansową – Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł,
  • prowadzi działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym i gwarantujący wykonanie przedmiotu zamówienia,

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi w ofercie aktualny Odpis z właściwego rejestru (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),

6.1 Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 6 lit. a-d mogą spełniać łącznie.

 6.2 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, podstawy wykluczenia wskazano w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

  • rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
  • zakończenie: do 30 września 2025 r., w tym zakończenie robót budowlanych - do dnia 31 sierpnia 2025r.

Okres pomiędzy dniem 1 a 30 września 2025 roku zostaje przewidziany na przeprowadzenie rozruchów, przeszkolenia pracowników oraz skompletowanie dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę oraz uzyskanie jej akceptacji przez Zamawiającego.

8. Informacja na temat wadium:

Wadium w wysokości 50.000,00 zł PLN należy wpłacić na konto Zamawiającego PeKaO S.A nr 17 1240 3770 1111 0000 4068 5003 lub wnieść w innej formie przewidzianej w rozdziale XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM pkt. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

10. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

w sprawach dot. przedmiotu zamówienia – mgr inż. Edyta Niedzielak – Z-ca Kierownika Działu Inwestycji i Usług, e-mail: en@wodociagi.ustka.pl,

w sprawach procedury przetargowej - mgr Grzegorz Bartkowiak - Kierownik Działu Inwestycji i Usług, e-mail: gb@wodociagi.ustka.pl.

Informacji dotyczących przetargu udziela się w godz. 800 - 1500, w dni powszednie.

11. Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego (Sekretariat Prezesa Zarządu Spółki) w terminie do dnia 11 lutego 2025 r. o godz. 12.00.

 Otwarcie ofert odbędzie się dnia 11 lutego 2025 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12).

12. Termin związania ofertą: 90 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści ogłoszenia o przetargu,  a także  warunków i terminu przetargu oraz prawo odstąpienia od realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z art. 701 § 3 Kodeksu Cywilnego.

Załączniki:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 13 lutego 2025 roku:

PDFInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 13 lutego 2025r.pdf (93,50KB)

Protokół z Otwarcia Ofert z dnia 11 lutego 2025 roku:

PDFProtokół z Otwarcia Ofert z dnia 11 lutego 2025r.pdf (107,88KB)

Protokół ze spotkania z Wykonawcami z dnia 6 lutego 2025 roku:

PDFProtokół ze spotkania z Wykonawcami z dnia 6 lutego 2025 roku.pdf (115,35KB)

Zapytania i wyjaśnienia treści SWZ z dnia 4 lutego 2025r.

PDFZapytania Wykonawców i wyjaśnienia treści SWZ z dnia 4 lutego 2025r.pdf (205,50KB)

Zapytania i wyjaśnienia treści SWZ z dnia 29 stycznia 2025r.:

PDFZapytania i wyjaśnienia treści SWZ z dnia 29.01.2025r.pdf (92,30KB)

Załączniki do SWZ w formie edytowalnej:

DOCXZałącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.docx (16,87KB)
DOCXZałącznik nr 12 do SWZ - OŚWIADCZENIE dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych.docx (15,67KB)
DOCXZałącznik nr 13 do SWZ - OŚWIADCZENIE - Klauzula RODO.docx (20,48KB)
DOCXZałącznik nr 2 do SWZ - OŚWIADCZENIE - spełnienie warunków udziału oraz podstawa do wykluczenia.docx (21,85KB)
DOCXZałącznik nr 3 do SWZ - OŚWIADCZENIE - Wykaz robót budowlanych z ostatnich 5 lat.docx (19,18KB)
DOCXZałącznik nr 4 do SWZ - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.docx (19,11KB)
DOCXZałącznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy.docx (62,36KB)

Załączniki do SWZ:

PDFSpecyfikacja Warunków Zamówienia.pdf (1,43MB)
PDFZałącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.pdf (135,50KB)
PDFZałącznik nr 10 do SWZ - STWiORB - BRANŻA SANITARNA.pdf (110,34KB)
PDFZałącznik nr 11 do SWZ - STWiORB - BRANŻA ELEKTRYCZNA.pdf (1,06MB)
PDFZałącznik nr 7 do SWZ - Projekt Techniczny - BRANŻA ELEKTRYCZNA.pdf (3,19MB)
PDFZałącznik nr 8 do SWZ - Przedmiar robót - BRANŻA SANITARNA.pdf (239,56KB)
PDFZałącznik nr 12 do SWZ - OŚWIADCZENIE dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych.pdf (147,14KB)
PDFZałącznik nr 13 do SWZ - OŚWIADCZENIE - Klauzula RODO.pdf (151,75KB)
PDFZałącznik nr 2 do SWZ - OŚWIADCZENIE - spełnienie warunków udziału oraz podstawa do wykluczenia.pdf (154,74KB)
PDFZałącznik nr 3 do SWZ - OŚWIADCZENIE - Wykaz robót budowlanych z ostatnich 5 lat.pdf (137,32KB)
PDFZałącznik nr 4 do SWZ - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.pdf (117,37KB)
PDFZałącznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy.pdf (319,10KB)
PDFZałącznik nr 6 do SWZ - Projekt techniczny - BRANŻA SANITARNA.pdf (7,04MB)
PDFZałącznik nr 9 do SWZ - Przedmiar robót - BRANŻA ELEKTRYCZNA.pdf (332,75KB)