- Zamówienia publiczne
- Unieważnione
„Wykonanie urządzeń wodnych służących do ujmowania wód podziemnych zabudowanych na otworach hydrogeologicznych SW-8 i SW-9 zlokalizowanych na dz. nr 384/4 i 384/5 na ujęciu komunalnym „Rybacka” w Ustce wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego – II Postępowanie”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na roboty budowlane
pod nazwą: „Wykonanie urządzeń wodnych służących do ujmowania wód podziemnych zabudowanych na otworach hydrogeologicznych SW-8 i SW-9 zlokalizowanych na dz. nr 384/4 i 384/5 na ujęciu komunalnym „Rybacka” w Ustce wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego – II Postępowanie”
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Wodociągi Ustka Spółka z o.o. ul. Ogrodowa 14,
tel. 59 814 47 27, e-mail: biuro@wodociagi.ustka.pl
2. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Regulaminie udzielania zamówień przez „Wodociągi Ustka”
Sp. z o. o. oraz art. 70 1 i n Kodeksu Cywilnego.
Zamówienie („jako zamówienie sektorowe podprogowe”) udzielane jest w celu wykonywania działalności w sektorze wodno-kanalizacyjnym określonej w art. 2 ust. 1 pkt 2 oraz art. 5 ust. 1 pkt 1 i ust. 4 pkt 1 lit. b oraz lit. c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.), to jest: tworzenia sieci przeznaczonych do świadczenia publicznych usług związanych z produkcją lub dystrybucją wody pitnej lub dostarczania wody pitnej do takich sieci lub kierowania takimi sieciami, względnie związane jest z kanalizacją i oczyszczaniem ścieków lub działalnością związaną z pozyskiwaniem wody pitnej.
Wartość zamówienia - nie przekracza kwoty 5 538 000 Euro, zgodnie z art.15 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, uchylającej dyrektywę 2004/17/WE (Dz.U.. UE L 94 z 28.03.2014, str. 243, z późn. zm., zwanej dalej „dyrektywą 2014/25/UE.
3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 34928200-0 Ogrodzenia
CPV 34930000-5 Urządzenia wodne
CPV 39370000-6 Instalacje wodne
CPV 45000000-7 Roboty budowlane;
CPV 45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni
CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
Wykonaniu urządzeń wodnych służących do ujmowania wód podziemnych zabudowanych na otworach hydrogeologicznych SW-8 i SW-9 zlokalizowanych na dz. nr 384/4 i 384/5 na ujęciu komunalnym „Rybacka” w Ustce wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego, obejmujące w swym zakresie:
- Roboty przygotowawcze:
- oznakowanie, zabezpieczenie i wygrodzenie terenu budowy,
- zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów – wyjątek stanowią drzewa i krzewy przeznaczone do usunięcia w ramach niniejszego postępowania przetargowego,
- karczowanie i plantowanie terenu;
- organizacja własna zaplecza budowy,
- demontaż istniejącego zabezpieczenia otworów hydrogeologicznych SW-8 i SW-9,
- usunięcie drzew i krzewów,
- odpowiednie zagospodarowanie drewna z wycinki drzew i krzewów,
- Roboty montażowe:
- montaż obudowy naziemnej studni typu LANGE – 2 szt.,
- montaż agregatów pompowych w celu wykonania rozruchu pomp,
- wykonanie wszystkich podłączeń instalacyjnych zamontowanych elementów studni głębinowych,
- wykonanie dodatkowych otworów w fundamencie betonowym wraz z wyprowadzeniem dwóch rur w postaci rury karbowanej tzw. peszel z pilotem pod kable systemowe Ø 50 mm i długości ok. 5 m oraz pod kable zasilające Ø 100 mm i długości 5 m; oba przewody należy zaślepić w gruncie,
- wykonanie pompowania próbnego na wydajność eksploatacyjną danej studni głębinowej,
- demontaż agregatów pompowych,
- w sytuacji zniszczenia istniejących fundamentów studni głębinowych w trakcie prowadzenia przedmiotowych robót, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nowych nawierzchni utwardzonych w promieniu 1 m od otworu studziennego ze spadkiem 2% na zewnątrz,
- wykonanie zabezpieczenia obudowy studni przed wodami deszczowymi w postaci opaski wokół obudowy studni,
- odprowadzenie wody z wykonanego pompowania do najbliższego rowu melioracyjnego lub terenu leśnego,
- Czynności rozruchowe:
- wykonanie rozruchu mechanicznego (pierwszego uruchomienia) agregatów pompowych pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego,
- opracowanie raportu z przeprowadzonego rozruchu mechanicznego,
- Zagospodarowanie terenu przyległego – odrębnie dla obu otworów hydrogeologicznych (studni głębinowych SW-8 i SW-9):
– wyprofilowanie terenu w obrębie studni głębinowych umożliwiające swobodny odpływ wód opadowych w kierunku „od studni głębinowej”,
- wykonanie fundamentu betonowego pod obudowy studni o promieniu 1 m ze spadkiem 2% w kierunku "od studni głębinowej" o min. grubości 12 cm,
- uzupełnienie ubytków trawy jeśli wystąpią po profilowaniu terenu,
– wykonanie fundamentów betonowych pod słupy ogrodzeniowe wraz z montażem słupów (montaż słupów w terenie zielonym),
– wykonanie ogrodzenia strefy ochrony bezpośredniej o wielkości 20 m x 20 m,
- wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z Decyzją nr 180/2023 z dnia 23 lipca 2024 roku (znak:ŚR.613.79.2024),
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót wraz z likwidacją powstałego urobku,
- selekcja powstałych odpadów budowlanych wraz z ich właściwą utylizacją,
- w sytuacji zniszczenia drogi gruntowej (ul. Rybackiej) przez ciężki sprzęt budowlany – drogę należy przywrócić do stanu pierwotnego,
- Część formalna
- sporządzenie raportu z wykonanych prac,
- dokonanie zgłoszenia wykonania urządzeń wodnych Państwowemu Gospodarstwu Wodnemu Wody Polskie w celu umieszczenia ich w systemie informacyjnym zarządzania wodami,
- przygotowanie niezbędnych dokumentów potwierdzających wykonanie nasadzeń zastępczych, jeśli będą wymagane.
5. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) w rozdziale III oraz wskazane w rozdziale III ust. 4 dokumentacje oraz pozostałe dokumenty.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- posiadają wiedzę i doświadczenie:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu minimum jednego urządzenia wodnego do ujmowania wód podziemnych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo Wodne (Dz. U. z 2023r., poz. 1478) o wartości powyżej 50.000,00 zł,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektryczne, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 725) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831),
- posiadają zdolność finansową – Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł,
- prowadzi działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym i gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia, Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi w ofercie aktualny Odpis z właściwego rejestru (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
6.1 Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 6 lit. a-d mogą spełniać łącznie.
6.2 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, podstawy wykluczenia wskazano w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- rozpoczęcie: do 5 września 2024 r,
- zakończenie: do 6 grudnia 2024 r., w tym zakończenie robót budowlanych - do dnia 15 listopada 2024 r.
Uwaga!
Okres pomiędzy dniem 16 listopada a 6 grudnia 2024 roku zostaje przewidziany na skompletowanie dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę oraz uzyskanie jej akceptacji przez Zamawiającego, a w szczególności na wniesienie do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Słupsku nowo wybudowanych elementów zagospodarowania terenu.
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości 2.000,00 zł PLN należy wpłacić na konto Zamawiającego PeKaO S.A nr 17 1240 3770 1111 0000 4068 5003 lub wnieść w innej formie przewidzianej w rozdziale XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM pkt. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
10. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
w sprawach dot. przedmiotu zamówienia – mgr inż. Edyta Niedzielak – Z-ca Kierownika Działu Inwestycji i Usług, e-mail: en@wodociagi.ustka.pl,
w sprawach procedury przetargowej - mgr Grzegorz Bartkowiak - Kierownik Działu Inwestycji i Usług, e-mail: gb@wodociagi.ustka.pl.
Informacji dotyczących przetargu udziela się w godz. 800 - 1500, w dni powszednie.
11. Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego (Sekretariat Prezesa Zarządu Spółki) w terminie do dnia 20 sierpnia 2024 r. o godz. 12.00
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 20 sierpnia 2024 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12).
12. Termin związania ofertą: 45 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści ogłoszenia o przetargu, a także warunków i terminu przetargu oraz prawo odstąpienia od realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z art. 701 § 3 Kodeksu Cywilnego.
Załączniki:
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf (1,43MB)
Zalącznik nr 14 do SWZ - OŚWIADCZENIE dotyczące wypełnienia obowiazków informacyjnych.pdf (147,29KB)
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.pdf (114,96KB)
Załącznik nr 10 do SWZ - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach IKiOŚ.6220.3.12.2020AM.pdf (863,31KB)
Załącznik nr 11 do SWZ - Lokalizacja ogrodzenia.pdf (256,61KB)
Załącznik nr 12 do SWZ - Inwentaryzacja zieleni.pdf (171,74KB)
Załącznik nr 13 do SWZ - Załącznik techniczny.pdf (1,81MB)
Załącznik nr 15 do SWZ - OŚWIADCZENIE - Klauzula RODO.pdf (123,84KB)
Załącznik nr 16 do SWZ -Decyzja nr 1802024 z dnia 23 lipca 2024 roku znak ŚR.613.79.2024.V.pdf (300,25KB)
Załącznik nr 2 do SWZ - OŚWIADCZENIE - spełnienie warunków udziału oraz podstawa do wykluczenia.pdf (156,14KB)
Załącznik nr 3 do SWZ - OŚWIADCZENIE - Wykaz robót budowlanych z ostatnich 5 lat.pdf (136,80KB)
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.pdf (117,84KB)
Załącznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy.pdf (338,66KB)
Załącznik nr 6 do SWZ - Operat wodnoprawny na wykonanie urządzeń wodnych.pdf (9,58MB)
Załącznik nr 7 do SWZ - Pozwolenie wodnoprawne GD.ZUZ.3.4210.712.2023.MW.pdf (403,10KB)
Załącznik nr 8 do SWZ - Projekt robót geologicznych.pdf (27,16MB)
Załącznik nr 9 do SWZ - Decyzja Marszałka Województwa Pomorskiego DROŚ-G.7430.1.2.2020.pdf (396,30KB)
Aktualizacja 20.08.2024
Protokół z otwarcia ofert 20.08.2024.pdf (638,17KB)