Wymiana zastawek kanałowych w budynku krat na terenie przepompowni głównej w Ustce przy ulicy Ogrodowej 12
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na roboty budowlane
pod nazwą: Wymiana zastawek kanałowych w budynku krat na terenie przepompowni głównej w Ustce przy ulicy Ogrodowej 12 (działki nr 972 i 1577/2, obręb ewidencyjny 0001 Ustka, gmina Miasto Ustka)
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Wodociągi Ustka Spółka z o.o. ul. Ogrodowa 14,
tel. 59 814 47 27, e-mail: biuro@wodociagi.ustka.pl
2. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Regulaminie udzielania zamówień przez „Wodociągi Ustka”
Sp. z o.o. oraz art. 70 1 i n Kodeksu Cywilnego.
Zamówienie („jako zamówienie sektorowe podprogowe”) udzielane jest w celu wykonywania działalności w sektorze wodno-kanalizacyjnym określonej w art. 2 ust. 1 pkt 2 oraz art. 5 ust. 1 pkt 1 i ust. 4 pkt 1 lit. b oraz lit. c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.), to jest: tworzenia sieci przeznaczonych do świadczenia publicznych usług związanych z produkcją lub dystrybucją wody pitnej lub dostarczania wody pitnej do takich sieci lub kierowania takimi sieciami, związane jest z kanalizacją i oczyszczaniem ścieków lub działalnością związaną z pozyskiwaniem wody pitnej.
Wartość zamówienia - nie przekracza kwoty 5 538 000 Euro, zgodnie z art. 15 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, uchylającej dyrektywę 2004/17/WE (Dz.U.. UE L 94 z 28.03.2014, str. 243, z późn. zm., zwanej dalej „dyrektywą 2014/25/UE.
3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 45000000-7- Roboty budowlane,
CPV 45330000-9- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
CPV 42912350-0- Urządzenia zakładu oczyszczania
4. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
Wymianie zastawek kanałowych w budynku krat na terenie przepompowni głównej w Ustce przy ulicy Ogrodowej 12 (działki nr 972 i 1577/2, obręb ewidencyjny 0001 Ustka, gmina Miasto Ustka)
Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje, m.in:
⦁ wymianę trzech zastawek na nowe (demontaż + montaż),
⦁ montaż jednej zastawki w nowej lokalizacji,
⦁ demontaż czterech zastawek przewidzianych do likwidacji (w tym jednej bez zawieradła),
⦁ pozostałe czynności określone w pkt. III SWZ.
5. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) w pkt III oraz Projekt techniczny pt. „Wymiana zastawek kanałowych w budynku krat na terenie przepompowni głównej w Ustce” i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obioru Robót Budowlanych objętych ww. projektem, dalej STWiORB stanowiące załączniki do SWZ.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ),
b. posiadają wiedzę i doświadczenie:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (wbudowaniu) lub wymianie zastawek kanałowych o wartości powyżej 40.000,00 zł,
c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 682) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2019. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831),
d. posiadają zdolność finansową – Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł,
e. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym i gwarantujący wykonanie przedmiotu zamówienia,
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi w ofercie aktualny Odpis z właściwego rejestru (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, podstawy wykluczenia wskazano w rozdziale VIII specyfikacji Warunków Zamówienia.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
⦁ rozpoczęcie: do 15.07.2024 r.
⦁ zakończenie: do 31.10.2024 r.,
w tym zakończenie robót budowlanych – do dnia 21.10.2024 r.
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości 4.000,00 zł PLN należy wpłacić na konto Zamawiającego PeKaO S.A nr 17 1240 3770 1111 0000 4068 5003 lub wnieść w innej formie przewidzianej w rozdziale XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM pkt. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
10. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
w sprawach dot. przedmiotu zamówienia – inż. Edyta Niedzielak – Główny specjalista ds. technicznych, e-mail: en@wodociagi.ustka.pl,
w sprawach procedury przetargowej - mgr Grzegorz Bartkowiak - Kierownik Działu Inwestycji i Usług, e-mail: gb@wodociagi.ustka.pl.
Informacji dotyczących przetargu udziela się w godz. 8.00 - 15.00, w dni powszednie.
11. Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego (Sekretariat Prezesa Zarządu Spółki) w terminie do dnia 21.06.2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert odbędzie się dnia 21.06.2024 r. godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12).
12. Termin związania ofertą: 45 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
14. Zamawiający, bez podania przyczyny ,zastrzega sobie prawo zmiany treści ogłoszenia o przetargu, a także warunków i terminu przetargu oraz prawo odstąpienia od realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z art. 701 § 3 Kodeksu Cywilnego.
Wynik postępowania:
Wynik postępowania z dnia 24.06.2024r.pdf (76,61KB)
Otwarcie ofert:
Protokół z otwarcia ofert z dnia 24.06.2024r.pdf (103,92KB)
Zapytania Wykonawców i wyjaśnienia treści SWZ z dnia 20.06.2024r.pdf (47,23KB)
Protokół z oględzin z dnia 13.06.2024r.pdf (121,54KB)
Zapytania Wykonawców i wyjaśnienia treści SWZ z dnia 10.06.2024r.pdf (47,42KB)
Załączniki:
Ogłoszenie - wymiana zastawek kanałowych.pdf (532,62KB)
Specyfikacja warunków zamówienia - Wymiana zastawek kanałowych.pdf (7,25MB)
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy - zastawki.pdf (467,74KB)
Załącznik nr 10 do SWZ - Klauzula RODO.pdf (122,67KB)
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy SWUwP.pdf (336,86KB)
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykaz robót - zastawki.pdf (542,83KB)
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie wykaz osób - zastawki.pdf (364,86KB)
Załącznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy - wymiana zastawek kanałowych.pdf (472,68KB)
Załącznik nr 6 -Projekt Techniczny- Wymiana zastawek.pdf (2,08MB)
Załącznik nr 7 -Przedmiar_PG ZASTAWKI HK.pdf (119,44KB)
Załącznik nr 8 - STWiORB.pdf (545,72KB)
Załącznik nr 9 do SWZ - Oświadczenie RODO - zastawki.pdf (361,09KB)